20 metod na rozpoczęcie przygody z CX w firmie.

Kwiecień 27, 2020By adminbez kategorii

Amazon zatrudnia w czasach kryzysu dodatkowe 175 tys. osób. Ich biznes rozwija się w niespotykanym tempie. W związku z tym w ostatnim czasie firma dokonała zmian na swojej stronie internetowej. Głównym celem tych zmian jest sprawienie, że klienci będą kupować mniej. Tak, dobrze przeczytaliście. Amazon chce sprawić, że ludzie będą od niego mniej kupować. Niesamowicie … Czytaj więcej

Automatyzacja czy Humanizacja?

Automatyzacja czy Humanizacja?

Styczeń 15, 2020By adminAktualności

„Twoją paczkę spakowała Anna” – taką, odręcznie napisaną karteczkę, znalazłem w ostatnio dostarczonej mi przez kuriera paczce. „O fajne” – pomyślałem sobie i… zapisałem sklep w zakładce: „ulubione.” Ostatnio praktycznie wszystkie konferencje na temat marketingu, obsługi klienta, sprzedaży i itp. zapchane są wystąpieniami różnych specjalistów, wieszczących nadchodzącą erę chatbotów, AI i wszystkiego, co wiążę się z … Czytaj więcej

Co czeka CX w 2020 roku?

Co czeka CX w 2020 roku?

Styczeń 2, 2020By adminAktualności

Koniec roku sprzyja próbom przewidywania nadchodzących trendów. Co prawda, najczęściej jest to wróżenie z fusów lub, w najlepszym przypadku, opisywanie „oczywistej oczywistości”. Taka jest jednak tradycja, a tradycji, jak wiadomo, trzeba przestrzegać. Zatem oto nasze „wróżenie” trendów CX w Polsce w A.D. 2020. Z jednym małym „haczykiem”. Nie będziemy się wdawać w szczegóły, a w … Czytaj więcej

Tak naprawdę, to chodzi o…

Tak naprawdę, to chodzi o…

Listopad 19, 2019By adminAktualności

„Celem projektu jest poprawa jakości środowiska naturalnego w tym niższa emisja zanieczyszczeń powietrza oraz poprawa klimatu akustycznego poprzez zmniejszenie natężenie hałasu”. Pod tak szumną nazwą kryje się… budowa…. ścieżek rowerowych . Czemu utrudniać? W projektach unijnych budowa infrastruktury nie jest celem samym w sobie. Chodzi o coś więcej. Chodzi o podniesienie poziomu życia, a zmianę … Czytaj więcej

Pan płaci, Pani płaci…

Pan płaci, Pani płaci…

Listopad 7, 2019By adminAktualności

„No i co z tego, że klient tego nie zrozumie? Niech sobie zadzwoni i zapyta, nam jest to potrzebne do rozliczania magazynu. W końcu to nie on mi płaci a szef.” Pewnie słyszeliście, drodzy czytelnicy, określenie „firmowy silos”. Dla tych, którym to określenie gdzieś uciekło, przypomnę, że oznacza ono podział firmy na „niezależne działy”. Marketing, … Czytaj więcej

Mała rzecz a cieszy…

Mała rzecz a cieszy…

Październik 31, 2019By adminAktualności

„Jesteśmy małą firmą. Z dużymi nie możemy konkurować ceną, ale możemy dać im „personal touch” – zwykł mawiać mój były Szef. „Personal touch” jest  jego małą obsesją. Czy słusznie? „Digitalizacja firmy to nie tylko wprowadzenie nowego software. To całkowita przebudowa firmy pod względem sprostania nowym wyzwaniom”. „Nie warto wprowadzać założeń zarządzania doświadczeniami/wrażeniami klienta, jeśli nie … Czytaj więcej

Jak zachwycić nie zachwycając…

Jak zachwycić nie zachwycając…

Październik 29, 2019By adminbez kategorii

Zastanawialiście się kiedyś, co sprawia, że jesteśmy zachwyceni? Tak normalnie po ludzku? Czemu, w jednej sytuacji coś nam się wydaje super, a w drugiej to samo działanie wywołuje w nas irytację? Nie możliwe? Jesteście pewni? To wyobraźmy sobie sytuację, gdy macie złożyć reklamacje jakiegoś produktu. Idziecie do punktu obsługi i … po 2 minutach macie … Czytaj więcej

Jak liczyć zyski z XM?

Jak liczyć zyski z XM?

Sierpień 7, 2019By adminAktualności

Prawie zawsze rozmowa z Właścicielem lub Szefem firmy, na temat wprowadzeniu strategii zarządzania wrażeniem (XM) kończy się pytaniem: Ile nas to będzie kosztować? Nasza odpowiedź zazwyczaj brzmi: Dużo mniej niż na tym zarobicie… Tego jesteśmy pewni. Zastanawiacie się, jak zysk z inwestycji w Zarządzanie wrażeniami policzyć? Poprawiać można tylko to, co się da zmierzyć. Maksyma … Czytaj więcej