12 powodów dla których trzeba inwestować w Zarządzanie Doświadczeniem Klienta

12 powodów dla których trzeba inwestować w Zarządzanie Doświadczeniem Klienta

Maj 18, 2018By adminAktualności

Żyjemy w erze „Klienta”. Największe marki na świecie chcą wkupić się w nasze (klientów)  łaski. Jednak my, odbiorcy ich towarów lub usług mamy olbrzymią przewagę. „One Click Away” – dokładnie tyle dzieli nas od wszelkich informacji odnośnie firmy składającej nam ofertę. Firmy muszą bardzo uważnie wsłuchiwać się w to co mówią ich klienci. I co … Czytaj więcej

50 faktów na temat zarządzania doświadczeniem klienta, które musisz znać

50 faktów na temat zarządzania doświadczeniem klienta, które musisz znać

Kwiecień 12, 2018By adminbez kategorii

1) Do 2018 roku, ponad 50% organizacji zmieni swój model biznesowy usprawniając oferowane doświadczenie klienta – Gartner 2) Do 2020 roku to doświadczenie klienta, będzie najważniejszym wyróżnikiem marki na rynku, a nie sam produkt czy jego cena  – Walker 3) 70% jakości doświadczenia w czasie kupowanie jest oparta na tym, jak klient czuje się potraktowany … Czytaj więcej

Zarządzanie czym?

Zarządzanie czym?

Kwiecień 3, 2018By adminAktualności

Dużą częścią mojej pracy są spotkania z ludźmi. Protokół towarzyski każe, aby poznając nową osobę, przedstawić się. Zwykle według prostego schematu. Nazywam się Marek Kuch i zajmuje się pomocą firmom we wprowadzaniu zarządzania doświadczeniem klienta. Prawie zawsze, w odpowiedzi na taką formułkę słyszę: zarządzania czym??? CXM, Customer Experience Managment, Zarządzanie Doświadczeniem Klienta…czyli co? No właśnie. … Czytaj więcej

Jak zarządzanie doświadczeniem klienta ratuje firmy

Jak zarządzanie doświadczeniem klienta ratuje firmy

Marzec 20, 2018By adminAktualności

29 sierpnia 2003 roku o mniej więcej 6 rano wylądowałem na lotnisku w Sydney. Był dość chłodny ale słoneczny dzień. Tak zaczęła się moja przygoda na Antypodach. Tak również zaczęła się moja przygoda z Zarządzaniem Doświadczeniem Klienta. Przyleciałem do Australii sam. Nie znałem na miejscu nikogo. Miałem spędzić w Sydney 6 miesięcy na kursie biznesowym … Czytaj więcej

Jak mierzyć zyski z zarządzania doświadczeniem klienta?

Jak mierzyć zyski z zarządzania doświadczeniem klienta?

Marzec 15, 2018By adminAktualności

Czy to się opłaca? Ile na tym zyskamy? To dwa najczęściej pojawiające się pytania, z którymi spotykam się w trakcie prezentacji opowiadających o założeniach CX czyli zarządzania doświadczeniem klienta w firmach. Na tak postawione pytania można odpowiedzieć: tak opłaca się i dużo…Tylko, że najczęściej przeliczanie ROI z inwestycji w CX, jest robione po prostu źle, … Czytaj więcej

Millenialsi a „doświadczenie klienta”?

Millenialsi a „doświadczenie klienta”?

Luty 15, 2018By adminbez kategorii No Comments

Obecnie to Millenialsi (zakładam, że wszyscy wiedzą kto to taki) są liczebnie największym pokoleniem. Ich siła nabywcza z każdym rokiem wzrasta i do roku 2020, według ostrożnych szacunków, co najmniej się podwoi. W związku z tym firmy, jeśli chcą utrzymać się na rynku, muszą wiedzieć co tak naprawdę motywuje tą grupę do kupowanie. Tylko, że … Czytaj więcej

Puzzle „doświadczenie klienta” – instrukcja obsługi

Puzzle „doświadczenie klienta” – instrukcja obsługi

Luty 5, 2018By adminAktualności No Comments

Jedną z największych obecnie zagadek w biznesie to odpowiedź na pytanie: czemu tak wiele firm z zaangażowaniem opowiada o tym jak ważne jest dla nich wspaniałe doświadczenie ich klientów, i jednocześnie tak  niewiele firm faktycznie wdraża te założenia… Firmy często z jednej strony wydają miliony złotych na reklamę ich produktów lub usług, z drugiej robią … Czytaj więcej