Modele mentalne a doświadczenie klienta

Modele mentalne a doświadczenie klienta

Grudzień 20, 2017By adminAktualności No Comments

Skąd wiesz, że jak wejdziesz  do ciemnego pokoju, znajdziesz włącznik światła, naciśniesz go to zapali się światło?  Skąd wiesz, że gdy wsiądziesz do samochodu, przekręcisz kluczyk to zapalą się lampki kontrolne a silnik zaczynie mruczeć? Wiesz to bo masz taki model mentalny tych czynności… Każdy z nas jest pod kontrolą, z jednej strony najbardziej niesamowitego, … Czytaj więcej

Po co firmie „persony” klientów?

Po co firmie „persony” klientów?

Grudzień 12, 2017By adminAktualności No Comments

Ta małpka na zdjęciu to najlepszy przykład jak dział marketingu może nie rozumieć działu sprzedaż. Jakaś „agencja kreatywna” wpadła na pomysł, że klienci banku uśmieją się jak będą przyrównani do pomarańczowej małpki. Tylko działowi sprzedaży owego banku nie było do śmiechu… W większość firm w których pracowałem lub z którymi współpracowałem istniały dwa światy. Świat … Czytaj więcej

Co zrobić, żeby firma nie skończyła jak „Challenger”?

Co zrobić, żeby firma nie skończyła jak „Challenger”?

Grudzień 5, 2017By adminAktualności No Comments

28 stycznia 1986 świat z zapartym tchem oglądał dramat promu kosmicznego „Challenger”. Fantazyjny wzór na niebie kreślony przez oderwane rakiety pomocnicze oznaczał śmierć siedmiu osób, utratę pojazdu za miliard dolarów i wielomiliardowe straty dla NASA. A wszystko to przez kawałek gumy za kilkanaście dolarów. Czemu o tym piszę? Bo podobna sytuacja może wydarzyć się w … Czytaj więcej

Co Amazon robi lepiej?

Co Amazon robi lepiej?

Listopad 28, 2017By adminbez kategorii No Comments

Idą święta. Wyobraź sobie, że dla swojego dziecka zamówiłeś na Amazonie konsole. Została dostarczona pod Twojego bloku. Sąsiad pokwitował odbiór i zostawił Ci pod drzwiami. I wtedy konsola tajemniczo zniknęła…Co możesz zrobić? Odżałować kasę i zamówić drugą, prawda? Taka właśnie historia przytrafiła się jednemu z klientów Amazona kilka lat temu. I co zrobił gigant e-commerce? … Czytaj więcej

Klienci chcą się wylogować

Klienci chcą się wylogować

Listopad 23, 2017By adminAktualności No Comments

Tegoroczne badanie „Connected Life” przeprowadzone przez Instytut Badawczy Kantar TNS było w tym roku skupione na odpowiedzi na pytanie: jak klienci postrzegają firmy istniejące wyłącznie on-line. Wniosek: Choć powstaje coraz więcej opcji świadczenia obsługi klienta wyłącznie on-line to jednak akceptacja tych metod ze strony klientów jest wciąż niska.   Badanie zostało przeprowadzone w 56 krajach … Czytaj więcej

Sposób dostawy jest rozstrzygający – mówią klienci e-commerce

Sposób dostawy jest rozstrzygający – mówią klienci e-commerce

Listopad 22, 2017By adminAktualności No Comments

Według najnowszych badań E-sklepy i marki produktowe nie mogą pozwolić sobie na beztroskę dotyczącą strategicznej roli metody dostawy ich produktów. Połowa klientów e-commerce deklaruje, że zrezygnuje ze złożenia gotowego zamówienia jeśli oferowana metoda dostawy ich nie zadowoli a 60 procent klientów robi zakupy w tym sklepie, który oferuje bardziej elastyczną dostawę. Takie informacje wynikają z … Czytaj więcej

Słuchajcie Handlowcy, klienci są niezadowoleni!

Słuchajcie Handlowcy, klienci są niezadowoleni!

Listopad 21, 2017By adminbez kategorii No Comments

Ostatnie badania przeprowadzone przez firmę Huthwaile International pokazały, że ponad 85% potencjalnych klientów uważa, że muszą być DOKŁADNIE wysłuchani przez sprzedawców aby zaoferowane im usługi lub produkty odpowiadały ich potrzebom i oczekiwaniom. Niestety, tylko 39% pytanych uznało, że handlowcy poświęcili im wystarczająco dużo uwagi w trakcie przedstawiania swojej oferty. Wydaje się, że cały powyższy problem … Czytaj więcej

Wściekły klient: szansa dla firmy?

Wściekły klient: szansa dla firmy?

Listopad 20, 2017By adminbez kategorii No Comments

„Twój najbardziej niezadowolony klient jest najlepszym nauczycielem” – Bill Gates Sara Blakely założycielka firm Spanx i najmłodsza miliarderka na świecie opowiada historię jak to każdego dnia jej ojciec pytał ją przy kolacji: „Co Ci się dzisiaj nie udało?”, i gdy słyszał od Sary, że nie było czegoś takiego był niezadowolony. Może wydawać się to dość … Czytaj więcej