Projektowanie usług dla klienta wewnętrznego

Projektowanie usług dla klienta wewnętrznego

Listopad 16, 2017By adminAktualności No Comments

„Zadbaj o swojego pracownika a on zadba o firmę”, „to co dzieje się wewnątrz firmy, widać na jej zewnątrz” – to dwie z moich ulubionych maksym wypowiedzianych przez Richarda Bransona. Większość osób, jeśli w ogóle kiedykolwiek słyszało  o projektowaniu usług, utożsamia jego założenia ze skupieniem się na klientach firm. Na tych osobach, lub instytucjach, które … Czytaj więcej

UX sektora publicznego

UX sektora publicznego

Listopad 16, 2017By adminAktualności No Comments

  Wyobraźmy sobie teraz na przykład potencjalnego inwestora, który poszukuje miejsca pod swoją nową fabrykę. Rozpoczyna swoje poszukiwania od stron www i musi poświęcić gigantyczna ilość czasu żeby na stronie danej gminy znaleźć (jeśli w ogóle są co też nie jest częste) informacje o oferowanych terenach pod inwestycje. A przecież można inaczej. Zostało to np. … Czytaj więcej

Niemowlak a projektowanie usług

Niemowlak a projektowanie usług

Październik 23, 2017By adminAktualności No Comments

Nie, nie będzie to wpis o tym jak zaprojektować usługę dla niemowlaka. Tylko o tym, jak zachowanie małego  dziecka przypomina zachowanie klienta. On jest taki słodki! A takie małe dziecko to tylko je, śpi i robi kupę. I nie ma z nim żadnego kłopotu – powiedziała moja koleżanka gdy pokazałem jej zdjęcie Aleksandra, mojego syna. … Czytaj więcej

Negatywne doświadczenie pacjenta to więcej komplikacji pooperacyjnych

Negatywne doświadczenie pacjenta to więcej komplikacji pooperacyjnych

Październik 18, 2017By adminAktualności No Comments

Najnowsze badania wskazują, że ośrodki służby zdrowia, zwłaszcza szpitale, powinny pracować nad polepszeniem jakości doznań doświadczanych przez ich pacjentów. Lepsza jakość doświadczenia pacjenta przekłada się bezpośrednio na zmniejszeniu ilości powikłań pooperacyjnych. Nowe badania przeprowadzone przez UNC Health Care (organizację stanu Północna Karolina) wskazuje na bezpośrednie powiązanie pomiędzy zgłaszanymi negatywnymi doświadczeniami pacjentów a powikłaniami pooperacyjnymi. Zespół … Czytaj więcej

Doświadczenie klienta – Tlen dla biznesu.

Doświadczenie klienta – Tlen dla biznesu.

Październik 18, 2017By adminAktualności No Comments

„…Włochom puszczam Gypsy King, Szwajcarom „Abbę” a jak widzę, że wchodzą Arabowie to przełączam muzykę na orientalną…” – mówi właścicielka studia projektowania wnętrz z Londynu. Firmy, której średnie zamówienie za projekt wnętrza opiewa na kilka milionów funtów. W czasach gdy produkty i usługi oferowane przez różne firmy są praktycznie identyczne za tą samą cenę, wyróżnienie … Czytaj więcej

Czy jest NPS?

Czy jest NPS?

Sierpień 24, 2015By adminAktualności No Comments

Stara prawda mówi, że niezadowolony klient zniechęci dziesięciu kolejnych, a zadowolony przyciągnie trzech nowych. Pytanie tylko: skąd firma ma wiedzieć czy ma więcej  zadowolonych czy zniechęconych klientów? Najprostszym sposobem jest poznanie NPS  (czyli Net Promotor Score) firmy. Czym jest NPS NPS w skrócie to najprostsze i jedno z najbardziej skutecznych narzędzi badania lojalności klienta. Powstało … Czytaj więcej