CX MASTERCLASS

15 i 16 października 2018 w godzinach 09:00 - 17:00
Centrum Żoliborz, Pl. Inwalidów 10
01-552 Warszawa

Najbardziej oczekiwany warsztat CX w Polsce
poprowadzi, pierwszy raz w Polsce,
Ian Golding  (CCXP)

Śpiesz się już nie długo cena warsztatu wzrośnie!
Dostępnych tylko 30 miejsc!

Loading..

Dlaczego warto?

  • Ian to jeden z najbardziej doświadczony praktyków CX na świecie. Zajmuje się tematyką Customer Experience od prawie 20 lat pracując dla największych firm europejskich i światowych;

  • Przeszło 90% ankietowanych firm w USA twierdzi, że w 2018 głównie będą konkurować na rynku zapewniając wyjątkowe wrażenia klientów;

  • Według Amerykańskiej Komisji Papierów Wartościowych i Giełd średni wzrost dochodu firm kierujących się zasadami CX wobec firm „tradycyjnych” wynosi 300%;

  • W Polsce zaledwie około 20% firm wie cokolwiek na temat CX co daje gigantyczną przewagę konkurencyjną firmom stosującym te rozwiązania.

Warsztaty CX Masterclass to:

 

Dwa dni praktycznej wiedzy budowania kultury CX w firmie

Nauka oparta o rzeczywiste studia przypadków

Ćwiczenia praktyczne mające na celu nauczenie się przekładania teorii na praktykę

Poznanie metod weryfikacji skuteczności opracowanej strategii wdrażania doświadczenia klienta w firmie

Wstępne przygotowanie do otrzymania akredytacji praktyka CX organizacji: The Certified Customer Experience Professional.

IAN GOLDING

Certyfikowany specjalista na polu doświadczenia klienta.

Ian Golding  jest certyfikowanym specjalistą na polu doświadczenia klienta. Praktyk podejścia Six Sigma na poziomie czarnego pasa. Ma ponad dwadzieścia lat doświadczenia w doradzaniu firmom w ich rozwoju i budowaniu podejścia klientocentycznego. Pracował m.in. dla Royal Bank of Scotland, GE Commercial  Finance, Brake Brother Foodservice (firma sprzedana w 2016 roku za 3,1 mld dolarów). Ian zaprojektował i wprowadził do działania strategię doświadczenia klienta dla największego europejskiego sprzedawcy internetowego – Shop Direct.

Działalność konsultingowa.

W 2012 roku Ian rozpoczął swoją niezależną działalność konsultingową współpracując z firmami z branż: automoto, finansowej, logistyki, narzędziowej, farmaceutycznej, handlowej i wielu innych.
Ian opublikował ponad 400 artykułów na temat doświadczenia klienta. Przemawiał również na wielu międzynarodowych konferencjach. Był jednym z założycieli Światowego Stowarzyszenia Profesjonalistów Doświadczenia Klienta. Był również pierwszą na świecie osobą, której stowarzyszenie nadało uprawnienia do przygotowywanie do egzaminów na stopień CCXP. W 2015 roku, Ian został doradcą i komentatorem w CustomerThink – światowej internetowej społeczności liderów biznesu, której celem jest tworzenie dochodowych klientocentrycznych organizacji. Stronę ThinkTanku odwiedza miesięcznie przeszło 80,000 osób z ponad 200 krajów.
Ian został przewodniczącym Jury UK Customer Experience Awards 2018.
W marcu 2018 roku wyjdzie pierwsza książka Iana pod tytułem „Customer What?”.

NIE CZEKAJ!
Liczba miejsc ograniczona
ZAREZERWUJ MIEJSCE JUŻ TERAZ

Wyjątkowa Agenda (WARSZTAT ODBĘDZIE SIĘ W JĘZYKU ANGIELSKIM):

Dzień pierwszy 09:00 -17:00

1.Wprowadzenie

2. Rola profesjonalisty odpowiedzialnego za doświadczenie klienta (CX)

3. CX jako narzędzie przemiany biznesu

  • Czym jest doświadczenie klienta
  • Czemy klienci kupują właśnie od ciebie?
  • Rola obsługi klienta
  • Trzy podstawy doświadczenia
  • Fazy rozwoju CX
  • Zaangażowanie klienta – gdzie tkwi magia?

4. Kim są Twoi klienci?

5. Co tak naprawdę oznacza „być blisko klienta”

  • Empatia do klienta – czemu jest ważna i taka rzadka…
  • Myśl jak twój klient
  • Mapa podróży klienta, persony i prawdziwe historie
  • Projektowanie doświadczenia klienta

6. Zasady Doświadczenia Klienta

  • Czy CX pozwala na stworzenie strategii firmy skupionej na kliencie?

7. Oferta marki a klient (z punktu widzenia klienta)

8. Podróż klienta

  • Czym jest „Podróż klienta”
  • Tworzenie podróży klient na poziomie „O”
  • Transakcyjna i relacyjna podróż klienta

9. Plan Akcji

Dzień drugi 09:00 -17:00

1. Tworzenie mapy podróży klienta na poziomie „1” – od faz po punkty styku

  • Punkty styku klienta – momenty prawdy
  • Obecna a oczekiwana mapa podróży klienta
  • TAG (taken as givens) i ECEs (exceeding customers` expectations)

2. Pomiar jakości podróży klienta

  • Przybliżanie współpracowników i klientów
  • PSI (people satisfaction index)
  • Trzy głosy o pomiarach doświadczenia klienta
  • Zrozumieć wartość podróży klienta
  • PMI (proces measures index)
  • Współzależność PSI i PMI
  • Tworzenie mapy ciągłego doskonalenia

3. Projektowanie i udoskonalanie doświadczenia klienta

  • Zaangażowanie metodologii udoskonalenia procesów
  • Myślenie projektowe

4. Tworzenia kultury skupionej na kliencie

  • Zrozumieć kulturę klientocentryczną
  • Czy organizacja jest gotowa na klientów?
  • Liderzy doświadczenia klienta
  • Jak zaangażowani są Twoi pracownicy
  • Rzecznik zaangażowania
  • Najlepsze wskazówki dla transformacji kultury organizacji

5. Doświadczenie klienta – Wyzwanie

6. Zakończenie warsztatów

W cenie biletu: 

  • certyfikat uczestnictwa
  • bufet kawowy
  • lunch z prelegentem
  • skrypt szkoleniowy
  • książka Ian "Customer What?"
  • spotkanie z prelegentem

Bilety:

Bilety "Early Bird"

cena netto: 2200 zł
cena brutto: 2706 zł

Bilety "Late Bird"
cena netto: 2500 zł cena brutto: 3075zł

CX MASTERCLASS
15 i 16 października 2018 w godzinach 09:00 - 17:00
Centrum Żoliborz, Pl. Inwalidów 10
01-552 Warszawa

Rejestracja na warsztaty:





Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych podanych w formularzy zgłoszeniowym do celów rejestracji i organizacji warsztatu


Chętnie odpowiem na Twoje pytania:
Telefon:
+48 888 856 556 Marek Kuch 

Email:
info@screator.com.pl


DO ZOBACZENIA NA
CX MASTERCLASS